۶ پاسخ

والا من انسولین میزنم درگیر هیچی هم نیستم همه چی میخورم

عزیزم به دکترت بگو
قند دو ساعته کلا سیستمش با ناشتا فرق داره
برای کنترل قند دو ساعته انسولین نوورپید یا آسپارت میدن، برای قند ناشتا لومیر

سلام عزیزم میشه رژیم تو به منم بدی من کلا شرایطم عین شماس

من اینسری رفتم ازمایش قندمم چک کنم گفت چن ساعت ناشتایی گفتم ۹ ساعت گفت برو ی ساعت دیگه بیا ناشتاییت کمه تایمش قند ناشتاتو بالا نشون میده اومدم ی ساعت بعد دوباره رفتم قند ناشتام ۷۰ و خورده ای بود بعد رفتم صبونه خوردم دو ساعت بعدش رفتم قند دو ساعته ام ۹۲ بود

من دکترم میگف ناشتایی زیاد قندو بالا میبره
من چون شاغلم ۷صب بیدار میشم تا صبحونه ساعت ۱۰میشد
واس همین صب زیاد ناشتا نمیمونم همینکه بیدار شدم غذامیخورم

من برعکس توام بعدصبحانه وناهارم میره بالا😫😫

سوال های مرتبط