کسی هست با خوردن امگا ۳ دلپیچه و شکم روی بگیره؟؟

۱ پاسخ

من اوایل اینجوری میشدم ی مدت نخوردم الان دوباره داره میخورم ولی کمتر یروز در میون می‌خوردم الان دوبار در هفته میتونی کمتر بخوری

سوال های مرتبط

مامان نیلا🩷نی نی🩵 مامان نیلا🩷نی نی🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان nila💜nihan مامان nila💜nihan ۱۱ ماهگی
مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۹ ماهگی