قرص امگا ۳ که خوردم سردرد گرفتم. کسی اینجوری هست؟ چیکار کمم

۲ پاسخ

بعنی چند روزه سردرد میگیرم بخاطر خوردن امگا هستش😐

امگا فشار رو بالا میبره

سوال های مرتبط

مامان nila💜nihan مامان nila💜nihan ۱۱ ماهگی
مامان کارن و سورن مامان کارن و سورن ۴ سالگی