۸ پاسخ

از هفته 20 می خورم

هر روز بعد ناهار

من از ۲۴ هفته شروع کردم دو روز درمیون دکترم گفته بخورم

منم هروز بود
ولی الان میگ ۲ روز در هفته

به من از ۶ ماهگی داد
هر روز یک عدد

بمن از اواخر پنج ماه داد فکر کنم یک روز در میون با وعده نهار میخورم

من یک هفته شروع کردم روز درمیون

من تازه شروع کردم یه روز در میون بعد از ناهار

من از ۱۲هفته دارم میخورم
هر روز یه دونه بعد ناهار

سوال های مرتبط

مامان کایان 💙💙 مامان کایان 💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آیسام🧿 مامان آیسام🧿 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نذر امام زمان مامان نذر امام زمان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان الین و آوین مامان الین و آوین ۱۲ ماهگی
مامان لیموشیرین مامان لیموشیرین هفته سی‌وپنجم بارداری