خانما امگا ۳ رو چجوری مصرف میکنید؟؟خوردن هر روزش مشکلی داره؟؟

۱۰ پاسخ

هر روز بعد ناهار میخورم یه ظرف پر داشتم داره کم کم تموم میشه

چ خبرههعه هر روززز دوتا درهفته

هفته ای دوبار بخور . با غذای چرب میگن تاثیرش بهتره.
تو هفته های آخرت هستی عزیزم باید با دکترت مشورت کنی راجبش.

من از ماه نهمم دارم هرروز میخورم قبل اون ی روز در میون

طبق تجویز دکترباید بخوری
من یروز درمیون میخورم

دکتر به من گفته هفته ای یه بار بخورم.
من بعداز ناهار مصرف میکنم.

دکتر من گفت روزی یدونه با ناهار بخورم

هفته ای دوبار

دکتر من گفت هر روز بعد نهار
چون من اصلا ماهی نمیخورم

دکتر ب من هفته ایی دوتا داده

سوال های مرتبط

مامان 🐣بانی 🐣 شاهان مامان 🐣بانی 🐣 شاهان روزهای ابتدایی تولد
مامان joje مامان joje روزهای ابتدایی تولد