۷ پاسخ

من ۱۳ فروردین بوده هنوز نرفتم

من هفته دیگه میخوام برم 14 دهم وقت دکتر دارم

من بتا دادم دیروز ۸۰۰۰۰ بود

من۴فروردین بودم تازه امروز سونو قلب میرم

سلام من آخرین پریودیم ۱۵ فروردین بود
امروز رفتم سونو قلب فک کردم ۸ هفتمه بزا سونو قلب دیدم نزدیک ۶ هفتمه خیلی کوچیک بود نتونستم صدا قلبش بشنوم زود رفته بودم اما تشکیل شده بود

من هفته دیگه میرم
تو 15فروردینی چطو برات زده 8هفته

من ۱۸ فروردین بوده نمیدونم دقیق کی برم برا سونو قلب

سوال های مرتبط