از چند ماهگی بچه هاتون گذاشتین رو شکم

۴ پاسخ

من چند وقته میزارم

من رو سینم حالت دکتر میزارمش ولی تامی تایم رو بعد یک ماهگی

از ۱ ماهگی

از ۴۵ روزگی
در حد دو سه دقیقه
ن زیاد

سوال های مرتبط

مامان آریاوآراد مامان آریاوآراد ۶ ماهگی