سلام خانم ها وزن بچم یکم کمه لیدی بخورم خوبه

۶ پاسخ

اگه خودتون وزنتون بالاست به من گفتن باعث میشه روی وزن خودتون هم اثر بزاره بهتره بجاش از حبوبات و مغزیجات و این چیزها استفاده کنید

اگه کم باشه خوده دکترت تجویز میکنه، خواستی بگیری طعم موزی از همه بهتره

اگه قند نداری اشکالی نداره خوردنش

بدون مشورت پزشک ضرر داره استفاده کنم یا ن

سلام
بهتره به دکترت بگی

چه طعمی بخورم یا چه اسمی که خیلی خوب جواب بده

سوال های مرتبط