اگه خودتون وزنتون بالاست به من گفتن باعث میشه روی وزن خودتون هم اثر بزاره بهتره بجاش از حبوبات و مغزیجات و این چیزها استفاده کنید
اگه کم باشه خوده دکترت تجویز میکنه، خواستی بگیری طعم موزی از همه بهتره
اگه قند نداری اشکالی نداره خوردنش
بدون مشورت پزشک ضرر داره استفاده کنم یا ن
سلام
بهتره به دکترت بگی
چه طعمی بخورم یا چه اسمی که خیلی خوب جواب بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.