عزیزم از سه روزگی به بعد شیر میاد
آب هویج و چای بخور،شیرتو مرتب بدوش،انشاالله درست میشی
فردا میاد ایشالا. مال من ۳ روز بعد اومد
باشیردوش برقی بدوش ،شیر و موز و خرما بخور بعد چند روز راه میوفته
تا سه روز هر دو ساعت با شیر دوش برقی بدوش میاد
خرما و زیره و رازیانه بخور عالیه
آره عشقم بخور چای نبات بعد دوسه روز شیرت زیاد میشه
حموم بری درست میشه ماساژ باید بدی سینتو
اره بده بچه مک بزنه شیر میاد. روزای اول شاید دو قطره داشته باشی ولی همون آغوزه و واکسینه میکنه بچه رو
شیر دوش برقی از بیمارستان اجاره کن بزن بیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.