منم داشتم اوابوست خوردم حامله شدم
ممنون اونم ناخواسته
گل مغربی بایه ماه قرص جلوگیری وویتاگنوس
من داشتم بایه ماه دارو که خوردم باردارشدم
من داشتم و یه دختر دارم
من تنبلب داشتم ،حتی چندتا از فامیلامو دکتر گفتن بچه دار نمیشن ولی الان بچه سومم دنیا اوردن
هر غیرممکنی. برای خدا ممکن.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.