خانما کیا تنبلی تخمدان شدید دارن ولی حامله شدن

۷ پاسخ

منم داشتم اوابوست خوردم حامله شدم

ممنون اونم ناخواسته

گل مغربی بایه ماه قرص جلوگیری وویتاگنوس

من داشتم بایه ماه دارو که خوردم باردارشدم

من داشتم و یه دختر دارم

من تنبلب داشتم ،حتی چندتا از فامیلامو دکتر گفتن بچه دار نمیشن ولی الان بچه سومم دنیا اوردن

هر غیرممکنی. برای خدا ممکن.

سوال های مرتبط

مامان مامان ماهلین🌷 مامان مامان ماهلین🌷 ۱ سالگی