سلام عالیه ک قندتون
فقط مراثبت کنید همین
اینم بگم شب قبلش شام سالاد ماکارونی خوردم میتونه از اون باشه آخه قند ماکارونی بالاس میگن و خب بخاطر سس چرب بود🙁
منم تو بارداری اصلا قند نداشتم از ۲۶ هفته به بعد قند گرفتم .دو هفته رژیم غذایی داده باید رعایت کنم دوباره تکرار آزمایش تا ببینم چی میشه .
البته من خودم خیلی زیاده روی کرده بودم هر روز هندونه ،خربزه ،عسل ،مربا ،شیرینی خیللللی میخوردم .چون فشارم میوفته .دکترم گفت از اون بوده .
عزیزم منم قندم بالاس..ولی کنترلش می کنم.نه انسولین میزنم.نه قرص می خورم..ماکارونی اصلا نخور..قند وشکر عسل مربا اصلا نخور..برنج میخورم..
من هرکاری کردم کنترل نشد رفت بالاتر الان انسولین میزنم
شیرینی جات از جمله شیرینی تااا لواشکی ک قند داره .پشت خریدا یه جدول کالری شماری داره اونای ک قندشون بالاس رو نخر و حذف کن
نون حذف کن .ماکارونی حذف کن برنجت کم کن
پیاز و قارچ و کلم بروکلی و سویا برا قند عالین
یکم رعایت کنی کافیه ❤️
حذف شیرینی کمکردننون و برنج
تغذیه خیلی مهمه واقعا. برای من خیلی بالاتر از شما بود. انسولین هم تجویز شد در کنار تغذیه. منم رفتم زیر نظر متخصص تغذیه
مثلا نون فقط تست جو میخورم ۱ یا ۲ کف دست
برنج هم نهایت ۸ ق ، ۳ بار در هفته
الان کنترل شده قندم
البته قند شما اونقدر بالا نیست عزیزم ولی میوه و نان و برنج قند داره، سعی کن یه کوچولو کمتر کنی ولی بخور ، خذف نکن
بامتفورمین
اره عزیزم دلستر و موز هم کم بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.