۸ پاسخ

بچه با بچه فرق داره بدناشون فرق داره هر بچه ای ممکنه یجور باشه ایشالله که واس نی نی شما تا دو ماه دیگه سبک باشه

من دو و چهار اذیت شدم..ولی شش و اذیت نکرد..فقد بیحال بود و یکم ناله میکرد..

دو و چهار برا بچه من خیلی‌ خیلی راحت بود
اما شیش پدرم در اوزد کلا تب داشت با اینکه پاکرید به موقع میدادم و پاهاش با روغن مالش میدادم
تب داشت نمی‌خوابید شبش بد قلقل شد پدرم در اومد

واسه پسر من خدارو شکر راحت بود

تب داشت

دختر من فقط درد شدید داشت پاهاشو تکون میداد و جیغ میزد

نمی‌دونم هنوز

من هفته آینده باید بزنه

سوال های مرتبط

مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان متین🤸‍♂️ایلیا مامان متین🤸‍♂️ایلیا ۸ ماهگی
مامان گندم🌾👶 مامان گندم🌾👶 ۵ ماهگی
مامان آرسام کوچولو 💙 مامان آرسام کوچولو 💙 ۱۱ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۱۴ ماهگی
مامان سه قلوها مامان سه قلوها ۱۶ ماهگی
مامان رادمهر مامان رادمهر ۱۲ ماهگی