بچه با بچه فرق داره بدناشون فرق داره هر بچه ای ممکنه یجور باشه ایشالله که واس نی نی شما تا دو ماه دیگه سبک باشه
من دو و چهار اذیت شدم..ولی شش و اذیت نکرد..فقد بیحال بود و یکم ناله میکرد..
دو و چهار برا بچه من خیلی خیلی راحت بود
اما شیش پدرم در اوزد کلا تب داشت با اینکه پاکرید به موقع میدادم و پاهاش با روغن مالش میدادم
تب داشت نمیخوابید شبش بد قلقل شد پدرم در اومد
واسه پسر من خدارو شکر راحت بود
تب داشت
دختر من فقط درد شدید داشت پاهاشو تکون میداد و جیغ میزد
نمیدونم هنوز
من هفته آینده باید بزنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.