زیر ۳۰ هفته برین بعدش دیگه سخته اصن نمیتونین
عکس چی؟
به من آتلیه گفت ۳۴ هفته بیا😬
اصلا نزار برا ماه اخر🫠🫠🫠
دیروز ..5 روز مونده به زایمانم ..ورم کردم حسابی🤣
اگه میخوای یه خرید به صرفه و عالی برای نوزادت بکنی
بیا کانال روبیکا
کلی،لباس های خوشکل نوزادی
با قیمت مناسب کیفیت عالی داریم
با خیال راحت خرید کن چون تضمین کیفیت و قیمت داریم
ایدی کانال روبیکا
@nini_heed1
شماره روبیکا
۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳
ان شالله ۸ میرم
من ۳۴ هفته رفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.