نه بابا بخور من هم چیپس میخورم هم پفک
بخور ول کن بابا فقط بعدش زیاد آب بخور که دفع بشه.....
در حد رفع هوس بخور زیادیش ضرره چون ماندگاری دارن زردی میگیره بچه
من که میخورم
من میخورم
در حد هوس بخور عزیزم
عزیزم بهتره مصرف نکنی چون خوراکی هایی مثل نوشابه و پفک احتمال بیش فعالی_نقص توجه رو میبره بالا
اولین نفری هستی ک میبینم قبلش میپرسی
هر کی و دیدم میگه دو بسته پفک خوردم ضرر داره ؟😅🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.