من از روز اول ب پهلو میخوابیدم، ب پشت نمیتونستم احساس خفگی میکردم
من تو همون بیمارستان به پهلو شدم، اما رو شکم فعلا نمیتونم بخوابم
از بیمارستان پهلو شدم
ازروزبیمارستان دارم بپهلو میشم در کل
براشیردهی
من ک میخوابم به پهلو
اجباریه؟ یا بعضیا میتونن برن به پهلو؟
برا من ۱۰ روز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.