خانماس سزارینی تا کی باید روی کمر بخوابیم؟؟؟؟

۷ پاسخ

من از روز اول ب پهلو میخوابیدم، ب پشت نمیتونستم احساس خفگی میکردم

من تو همون بیمارستان به پهلو شدم، اما رو شکم فعلا نمیتونم بخوابم

از بیمارستان پهلو شدم

از‌روز‌بیمارستان دارم ب‌پهلو میشم در کل
براشیردهی

من ک میخوابم به پهلو

اجباریه؟ یا بعضیا میتونن برن به پهلو؟

برا من ۱۰ روز

سوال های مرتبط

مامان قلب خونه مامان قلب خونه روزهای ابتدایی تولد