۴ پاسخ

طبیعیه عزیزم
اما ذهنتو درگیر نکن

اگر اینجا خوب زندگی کنیم اونجا خییییییلییییی خوبه.. یه جورایی انعکاس این دنیاست اما ضربدر هزار برابر..

خیلی خوبه که آدم همیشه مرگ یادش باشه که آخرش ما رفتنی هستیم انشالله هممون عاقبت به خیر باشه برامون. خواهرم حقته که به فکر مرگ و بعد از مرگ باشی بالاخره یه مادری دیگه مااادر یعنی مسئولیت فداکاری شب بیداری پرستاری معلمی همسری اونم همش مفت و رایگان و بدون حقوق! حقته گلم ❤️

طببعیه عزیزم هممون یک وقتایی بهش فک میکنیم

سوال های مرتبط