در هفته 27بارداری هستم ووزن جنین پایین هستش چی بخورم وزن بگیره

۹ پاسخ

بستنی خیلی خوبه
حبوباتم زیادبخور

اگه میخوای یه خرید به صرفه و عالی برای نوزادت بکنی
بیا کانال روبیکا
کلی،لباس های خوشکل نوزادی
با قیمت مناسب کیفیت عالی داریم
با خیال راحت خرید کن چون تضمین کیفیت و قیمت داریم
ایدی کانال روبیکا
@nini_heed1

شماره روبیکا
۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳

خرما
حلیم

پودر لیدی میل هم هست که روزی دو بار صبح و عصر یه پیمانه میریزی داخل ی لیوان شیر میخوری

چنده وزنش

شیرموز خرما کره بادوم زمینی چهارمغز شیره انگو مخلوط کن بریزبخور وزن میگیره بچه
شیربرنج و
حلیم هم
هم وزن میگیره

بستنی، دلستر، مغزیجات، آبگوشت، حلیم، کباب، شیر و خرما، تخم مرغ آبپز

از کجا فهمیدی وزنش کمه ؟ سونو رفتی !

وزنش چنده عزیزم ؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان تو دلی مامان تو دلی ۱ ماهگی
مامان فندوق 🌰 مامان فندوق 🌰 ۳ ماهگی
مامان تپلی🍼🪺 مامان تپلی🍼🪺 هفته سی‌ودوم بارداری