۱۰ پاسخ

حلیم هفته ای دو بار بخور گوشت مرغ ماهی قزل‌آلا هفته ای یه بار تخم مرغ دوتا و سیب زمینی در هفته آجیل به اندازه میوه مقدارکم حبوبات بیشتر عدس ماش لوبیا نخود میتونی آش درست کنی بخوری
لبنیاب شیر هر روز صبح ماست روز در میون یه کاسه بخور صبحونه هم کره حیوانی یا پنیر محلی یا کره بادام زمینی یا ارده و شیره توت یا سه شیره قاطی کن بخور اب هم دو ساعتی بخور حتما بستنی هم بخوبه بخور اگه سنجد داری هم هر روز یه قاشق بخور کاهو بخور بزار تو سالادت بخور سبزی همیشه همراه غذات بخور

من اینا رو میخورم

تصویر

من امتحان کردم هروعده باید پروتئین بخوری ناهار گوشت شام مرغ ک سبک تره....هروزم اگ دیابت نداری بستنی بخور

پروتئین و بستنی هروز

ابگوشت نون لبنیات

البته ماه های اخر الان دلستر فک نکنم خوب باشه

دلستر و مرغ ابپز من شنیدم خیلی خوبه

فرنی هم خوبه

مغریجات سبریجات میوه

پسته،بادام درختی،تخم مرغ،ماهی،گوشت،مرغ

سوال های مرتبط

مامان 🩷فندوق🩷 مامان 🩷فندوق🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان قند عسل مامان قند عسل هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دلوین🤰 مامان دلوین🤰 روزهای ابتدایی تولد