چي بخورم جنين تپل بشه و وزن بگيره؟

۶ پاسخ

بستنیییی

به نظرم زیاد رو وزن گرفتنش مانور نده اگه وزنش تو حالت طبعیه چون بعدش زایمان برات خیلی سخت میشه اگه بچه درشت باشه

سعی کن چیزایی که پروتئین داره مثل مرغ و گوشت وتخم مرغ و کره بادام زمینی بخوری
تواینترنت بزنی لیست مواد پروتئینی مجاز برات میاره

من شنیدم ذرت هم خوبه
کبابی یا بخر بخار پز کن

اینو امروز یکی از کاربرا گذاشت

تصویر

من تخم مرغ ابپز میخورم
و بستنی و دلستر

سوال های مرتبط

مامان آقا حسین مامان آقا حسین ۱۲ ماهگی
مامان تو دلی مامان تو دلی ۱ ماهگی
مامان پناه🫀 مامان پناه🫀 ۱۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان تپلی🍼🪺 مامان تپلی🍼🪺 هفته سی‌ودوم بارداری