خانوما7هفتمه ازمایش دادم قندم لب مرزه چیکارکنم خطرنداره

۵ پاسخ

نرمال باید زیر 92 باشه 92 ب بالا دیگ خوب نیست اصلا

شیرینیجات برنج و سیب زمینی ماکارانی اینا رو نخور اصلا رعایت کن دو هفته درست میشه

خیلییی جدی بگیرین

مامانا قند رو جدی بگیرین خطرناکه خودم دچار همچین مشکلی هستم .واقعا سخته

چنده؟
مال منم اونجوریع گفته رعایت کن😑

سوال های مرتبط