خانما لطفاً نظر بدین چطور میشه؟
پوشک
مای لی بی

تصویر
۱۱ پاسخ

ساپورت رو نپوشی فکز کنم بهتره

قشنگه حیلی خوش رنگه فقط ساپورت رنگ پا نازک‌تر شیشه ای

چه‌خوش‌رنگ😍

قشنگ نیست عزیزم قدیمیه

با ساپورت رنگ‌پا بپوش

من کلا از گیپور و دانتل این مدلی خوشم نمیاد سن بالاییه

قشنگه
خیلی بهت میاد فقط رنگ جورابت جالب نیست
رنگ پا بپوشی عالی میشه

خیلی قدیمی

جورابت بزار رنگ پا باشه قشنگ تره

عزیزساپورت رنگ کرم بپوشی بهترنیس

ساپورت نپوش

سوال های مرتبط

مامان رادمهر مامان رادمهر ۲ سالگی