۸ پاسخ

نه بابا منم چاق شدم

من سر شیردهی بچه اولم داشتم تموم میشدم انقد لاغر شده بودم با اینکه بارداری خیلی چاق شده بودم..الان سر بچه دومم نمیدونم لاغر میشم یا ن

یه باور غلطه خیر شیردهی لاغر نمیکنه بلکه چون ضعف داری بیشترمیخوری چاق میشی

بعضیا کاهش وزن دارن
خیلیا تو شیر دهی چاق میشن
اگ واقعا بخواین لاغر بشید باید رژیم شیر دهی بگیرید
اگ شیرتون کم شده
یا نمیتونی لیست غذایی بگیرید بدونید در چه حد نهایت غذا بخورین

منم۵,۶ کیلو مونده ازم،هرکاری میکنم کم نمیشه

من پارسال مرداد پسرمو از شیر گرفتم ولی توی شیردهی ۵ کیلو اضافه کردم واسه من جواب نبود چاق شدم

شیردهی همه رو لاغر نمیکنه.من خودم تو دوران شیردهی لاغر نشدم اصلا.

منم چاق شدم

سوال های مرتبط