سلام خانوما
واس ازمایش گلوکز ۲۵هفته ۳روز وقت خوبیه ؟؟؟

۶ پاسخ

منم همین هفته و روز بودم رفتم

من ۲۶ هفته ۱ روز باید برم دکترم نوشته ۱۶ ام

آره عزیزم وقته خوبیه من ۲۵ هفته و ۵ روز بودم رفتم

از ۲۴تا ۲۸وقت داری

بهترین هفته اش چه هفته ایه؟

آره خوبه برو

سوال های مرتبط

مامان شاه پسرم مامان شاه پسرم هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان لنا🩷 مامان لنا🩷 ۹ ماهگی
مامان ملکا🥹💗 مامان ملکا🥹💗 ۹ ماهگی
صنوبر صنوبر قصد بارداری
مامان ساواش🩵🫃🩵 مامان ساواش🩵🫃🩵 ۶ ماهگی
مامان نخود مامان نخود ۵ ماهگی
مامان نیکان مامان نیکان ۲ ماهگی
مامان کاچو💙 مامان کاچو💙 ۶ ماهگی