۸ پاسخ

من شهریور با داداشش میگیرم

من جشن نگرفتم
اش درست کردیم
شش ماهش بود
ب عمه‌هاش دادیم
دیگ بردم اتلیه
بچه همکاری نمیکنه هی جشن بگیری

نینی من ۸ ماهگی دندون دراورد دندونی فقط برا خودم پختم الان مادرشوهرم‌میگ بپزیم ب فامیلا هم بدیم 😵‍💫
منم شاید جشن بگیرم بندازم خونم ،شایدم پک کنم پخش کنم

من خیلی وقته دندون درآورده الان ۹و۱۰ داره ولی فقط عکس گرفتم همون موقع اول با دوتا دندون ک درآورد.و گیفت سفارش دادم.تو تابستون میگیرم.اصلااا هیچی قانون خاصی نداره عزیزم هر کار و هر موقع ک دوس داری و عشقت میکشه همون کارو بکن

من نگرفتم راستش هزینش رو‌ واسه خودش دادم طلا هم دندونی هم تولدش
عکس گرفتم کیک گرفتم اما مهمانی ندادم

من بعد تولد یک سالگی گرفتم همین چند روز پیش

من بعد تولدش گرفتم😬

ماله ما با تولدش یکی شد آخه اون موقع درآورد

سوال های مرتبط

مامان حہٰٰسٰٰٓینَِٰ💙 مامان حہٰٰسٰٰٓینَِٰ💙 ۱ سالگی
مامان محمّدمتین مامان محمّدمتین ۱ سالگی
مامان آریا و ماهیدا مامان آریا و ماهیدا ۱ سالگی
مامان امیررضا مامان امیررضا ۲ سالگی