بچها رفتم دکتر گفت رشد بچه یکم کمه چیکار باید بکنم

۳ پاسخ

اینایی ک بقیه گفتن خوبه بستنی ام خیلیییی خوبه

حلیم کباب حبوبات موز بخور حلیم خیلی تاتیر دارع تو وزن گیری بچه

سیب زمینی وتخم مرغ آبپز.حلیم گندم.سوپ جوکه داخلش حبوبات وران مرغ باشه بستنی وشیرم میگن که خوبه عزیزم

سوال های مرتبط