یبوست چکار کنم قرص آهنمو قطع کنم❓❓😥😥

۹ پاسخ

هرروز زیتون بخور ، آلو ‌زیاد بخور

برای من ذرت اب رو اتیش بود هر روز بخور

شربت مگنی میلک بخور

کیوی بخور ولی اصلا قرصاتو قطع نکن

قطع کن یا دو روز در میون بخور.

ن اهن واجبه خوردنش قط کردنش اصلا خوب نیست

ب دکترت بگو

خاکشیر با آب ولرم صبح بخور
منم استفاده میکنم

شیاف بذار گلیسرین

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها💑🏻👧🏻 مامان دوقلوها💑🏻👧🏻 ۵ ماهگی
مامان َپناه🥰 مامان َپناه🥰 ۵ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۲ ماهگی