خانما دوز قرص آهنی که میخورید چقدره؟ من فرودین میخورم ۲۸میلیگرمه ولی احساس میکنم کمه

۳ پاسخ

من زده ۶۰ میلی گرم
دکترم گفته دوتا بخورم

منم همونو میخورم

واسه منم ۳۰ هست

سوال های مرتبط

مامان 🎀آتی💗💗 مامان 🎀آتی💗💗 هفته سی‌وششم بارداری
مامان سامیار💙 مامان سامیار💙 روزهای ابتدایی تولد