ببرش دکتر غذا شروع کن بده بهش
با قطره چکونبده دختر منم سه ماهگی تا۴ ماهگی همینجوری بود واقعااا کلافه میشدم بهش یکم اب جوش نبات بده
مامانه مهربون اروم باش اصلا استرس نگیر حالتو بد نکن پسر منم مشکلش همینه شیرخشکشو عوض کردم نان الترا گرفتم پروتعین گاوی نداره الان میخوره خداروشکر
اصلا هم ب زور نده
اتصاب شیر کرده ببر پیش دکترش بگو کمکی براش شروع کنی
تو خواب هم نمیخوره؟
بخدا من هم اینجور نمیدونم میشده از بس نگرانم فردا گقتم میبرم دکتر
همش یه دوبار جیش در روز
اپتامیل پرو بهش دادی؟
منم درگیرم شیر نمیخوره پوشک ها خشکه هربار پوشک عوض میکنم اعصابم میریزه بهم دکتر گفت تو خواب شیر بده نمیدونم اخه چطوری تو خواب شیرخشک بدم اروغش چی میشه
براي منم اينطوره محبوري وقتي خوابه مرتب بش شير ميدم
شاید مزه شیر خشکشو دوست نداره
وای بچم منم چندروزی اینجوری شده امروز اشکم دراومد میگفتم ۶ساعت خ ساعت میگذره شیرنمیخوره میخواستم بشینم گریه کنم حتی بازور هم نمیخورد
با دکترش صحبت کن دختر منم اینجوری بود دکتر چهار ماهگی گفت غذا بهش بدم کم کم الان هم بد غذا هست ولی بازم بهتر با سرنگ بهش میدادم
شیرخشک میدی؟
پسرم اینجوری بودم رفلاکس پنهان داسبا زور قطره چکون شیر مبدادم بهش.دیگه دخترمو شیرخشکی نکردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.