در قدم اول سعی میکنم اضاف نیاد،اگر اومد میذارم برا فردا،اگه فردا خورده نشه میریزم دور
اضافشو اگه زیاد باشه برا شام اضافه اونو دیگه میریزم نمیخورم
من تاحالا نشده غذام اضافه بیاد،جز اینک مهمون دارم انداره ینفر شاید،زیاد،بیاد
😐😐😐😐 من اونقد ب اندازه درست میکنم هیچوقت اضاف نمیاد. گاهی هم اگه اضاف بیاد مذارم فریزر وقتایی ک حوصلم نیست چیزی درست کنم میخوریم
میمونه برا ناهار
کمتر درست کن خواهر😅
شام اضافه میزارم بمونه واسع ناهار
میذارم فریزر وقتی خودمو پسرم تنهاییم میخوریم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.