۸ پاسخ

در قدم اول سعی میکنم اضاف نیاد،اگر اومد میذارم برا فردا،اگه فردا خورده نشه میریزم دور

اضافشو اگه زیاد باشه برا شام اضافه اونو دیگه میریزم نمیخورم

من تاحالا نشده غذام اضافه بیاد،جز اینک مهمون دارم انداره ینفر شاید،زیاد،بیاد

😐😐😐😐 من اونقد ب اندازه درست میکنم هیچوقت اضاف نمیاد. گاهی هم اگه اضاف بیاد مذارم فریزر وقتایی ک حوصلم نیست چیزی درست کنم میخوریم

میمونه برا ناهار

کمتر درست کن خواهر😅

شام اضافه میزارم بمونه واسع ناهار

میذارم فریزر وقتی خودمو پسرم تنهاییم میخوریم

سوال های مرتبط

مامان مو طلایی|🔆 مامان مو طلایی|🔆 ۲ سالگی
شما بگید من حق دارم روانی بشم یا نه.از صبح پسرم بیدار میشه خیلی دیر بیدار بشه ۸ صبحه باهاش بازی میکنم وقت میگذرونم انرژی میزارم صبحانه میدم بهش پی پی میکنه میشورمش تا ساعت ۱۱.۳۰ نیم ساعت براش کارتون میزارم نهارو حاضر میکنم و یه میانوعده میدم بخوره تا اینجا اوکیه حالا ساعت ۱۲ هی میگه لالا لالا میبرم شیر میدم بخوابه نمیخوابه هی مسخره بازی در میاره منم خسته و داغون بعد ساعت ۲ نهار میارم نمیخوره هی غذا رو پرت میکنه من میخوام غذا بخورم اذیتم میکنه رژیمم میگیرم کوفتم میشه نهار بعد عین این آدم مست ها هی تلو تلو میخوره نمیخوابه و از سر و کول من میره بالا اذیتم میکنه بعد حالا یه ساعت یا بخوابه یا نه بیدار میشه گشنه اس گریه گریه مثلا الان ساعت ۶ داره نهار میخوره بیدار شد کلی گریه و زاری .اصن نظم نداره خوابشو نهار خوردنش و اون تایم فشار شدیدی بهم میاد روانی میشم 😢😢😢انقد عصبی میشم بهم فشار میاد روانی شدم بعد یکسره سوال پشت سوال حتی تایم نیم ساعت کارتونشم هی سوال میپرسه درباره کارتون یه جوری شدم دیگه یکی باهام حرف میزنه میخوام خفه اش کنم انقد ظرفیت روانی امو پر کرده