گلم نگران نباش منم رفتم ۱۰۵۰بود ولی دکتر گفت نرماله خوبه نگفت پایین خیالت راحت
منم تو هفته شما وزن بچم همین بود لیدی میل خوردم و هرروز تخم مرغ تو دو هفته400 گرم وزن اضافه کرده بود دوباره دارم لیدی میل میخورم
نگران نباش خیلی زود رفتی سونو رشد رو انشالله چند هفته دیگه تکرار میکنی و حسابی وزن گرفته
میشه سونو رشد تو ۲۸ هفتگی رفت؟؟دکتر من ۳۰ هفته گفت بیا میشه زودتر برم؟؟
اصلا نگران نباش سر دخترم هم گفتن وزنش پایینه کلن بچه دوماه آخر وزن میگیره فوقش بچت ۲۷۰۰ یا ۳کیلو بدنیا میاد
بستنی، گوشت کبابی، حلیم، مغزیجات خام، پودر لیدی میل
صبحانه به موقع مکملاتو حتما به موقع بخور و عصرونه هم مهمه بخور😊
آجیل و بستنی شنیدم خیلی تاثیر داره
پودر لیدی میل بخور عالیه
بستنی ،حلیم ،آب گوشت ، گوشت ،کباب، عدس ،آجیل ،اینا برای وزن گیری جنین خیلی خوبه
چندبود
میگن حلیمودلستر وبستنی و مغزیجات خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.