خروجش اصلا درد نداره
فقط باز شدن دهانه رحم🥴
تا ک سر نوزاد خارچ بشه درد نداری فقد سر
وقتی نوزاد خارج میشه خییییلی حس خوبیه
خروج نوزاد راحتت میکنه تا خارج بشه راحت میشی
تا قبل اینکه خارج بشه دردش شدید، ولی وقتی در میاد دیگه اروم میشی
چه جوری باید زور بزنیم؟؟
وقتی ازشکم سر میخواد سر بخوره درد ش خیلی کمه
زایمان طبیعی با اپیدورال خیلی راحت تر از چیزیه ک فکرشو بکنین
باز شدن رحم هم تا ۶ ۷ سانت کاااملا قابل تحمله مخصوصا اینکه دردا متناوب نیس و میگیره و ول میکنه
بعدشم ک اپیدورال بگیرین اصلا متوجه هیچی نمیشین و اخرشم ک اصلا سخت نیس باید یاد بگیرین چجوری زور بزنین ک بچه بیاد زودتر بیرون
درد باز شدن دهانهرحم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.