مامانا اگه طب. سنج 38.1باشه یعنی دخترم تب داره؟

۴ پاسخ

تبه بهش پاراکید بده دو برابر وزنش هر ۶ یا۴ ساعت

اره تب داره

اره عزیزم شروع تبه از ۳۷/۳

آره گلم کلا ۳۷باشه تب

سوال های مرتبط

مامان مامان فندق

😍😍 مامان مامان فندق 😍😍 ۸ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۹ ماهگی