۷ پاسخ

این جور رژیم ها به درد نمیخوره. به بدنت آسیب میزنی. و زودی بر میگرده.... رژیم خوب اینه که همه چی توش باشه ولی کمتر بخوری ... نخوردن شیرینی مصنوعی. نخوردن فست فود.. ورزش و پیاده روی. رو ایناا باید تمرکز کنی.

من شکم خالی آب میخورم حالت تهوع میگیرم
چجوری کل روز فقط آب میخوری
میدونی کلی عوارض داره؟
فاز منفی نیستا واقعیته عزیزم

عزیزم بدنت ضعیف میشه ها
وقتی اینقدر خوب میتونی کم کنی با پیاده روی و حذف یه سری خوراکی ها نتیجه بهتری میگیری

دختر چجوری اخه

چه جوری مثلاً فقط آب میخوری

اتفاقعا بهترین درمان برای رفع سموم بدن هست کسایی که مخالف هستن یه سرچ ساده کنن توی گوگل مطالعه کنن

چه خوب

سوال های مرتبط