سنگ بزرگ همیشه نشونه نزدنه
این هیجانی رفتارکردنا باعث میشه از رژیم زده بشی
بقول معروف رهرو آن نیست ک گه تندو گهی خسته رود
رهرو آن است ک اهسته و پیوسته رود
شما تایم بذاری مثلا از الان تا آذر ۴۰۵ هم ورزش کنی هم رژیم بگیری هم خوردن مواد کارخونه ای و فست فود و قندهای مصنوعی رو کنار بگذاری خواهی دید که وزنت از ۷۸ رسیده به ۶۰
آهسته و پیوسته حرکت کن
نتیجه مطلوب بگیر
هم معدت اذیت نمیشه هم نفست دنبال خوراکی نمیگرده
بنظرت این رژیم اشتباه نیس ؟!
ولی من خودم امتحان کردم از طریق دانشگاه هم رو ۴۰۰ تا دختر و خانم انجام دادن عالی بود هر هفته دو کیلو وزن کم میکنی
اولش قند و شکر کلا حذف
بعد برنج و نون و ماکارونی رو نصف زمان قبل میخوری
آب زیاد میخوری
تنقلات و چیپس و پفک اینا و فست فودی و روغن توی غذا اینا حداقل ممکن
بقیه چیزا هر چقدر میخوای بخور
عالیه ادامه بده
سلام گلم منم میخوام بگیرم ولی چون ارثی مشکل معده داریم نمیتونم زیاد نگه دارم تا گرسنم بشه حالت تهوع شدید میگیرم معدم یا میپیچه یا میسوزه پریشب گرفتم بیشتر از شش نتونستم خودمو نگه دارم به نظرت بازم میتونم لاغر بشم اصلا تاثیری داره
چه اندامت نازه
گلم میشه ب منم بگی دقیقن چجوری رژیم مگیری
خیلی دوس دارم منم انجام بدم. من که همیشه معده درد دارم و وقتی گرسنه میشم انگار معده م سوراخ شده بنظرت این رژیم رو برم اذیت نمیشم؟
من چندین بار سه روزه انجام دادم، ولی فقط آب نبود، آب و قهوه و چای و دمنوش، بدون کوچکترین قند و خرما و کشمش و قند و نبات و ....
چندین بار هم ۲ روزه انجام دادم.
اسم اینی که من انجام دادم فست ۷۲ ساعته، یا فست ۴۸ ساعته هستش.
رژیم فست نه ها!
خیلی سبک میشه آدم 👌 بدن قشنگ پاکسازی میشه...
موفق باشی👌😊
چجوریه میگی
منم میخام چجوریه میشه بگی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.