۸ پاسخ

عزیزم درخواست میدی❤️

عزیزم من رژیم زیاد سختی نگرفتم تو دو ماه چهارده کیلو کم کردم. پنج کیلو دیگ مونده ک کم کنم. هشتاد س کیلو بودم شدم شصت نه. دعا کن برام. نون و برنج نمیخورم. نون رژیمی میخورم ـروزا دو تا تخم مرغ اب پز. شبا س چهار دونه کباب ـیا ی تیک ماهی کبابی. یساعت بعدشم پنج شیش تا میوه میخورم در کنارش قرص تنبلی هم مصرف میکنم ولی اب شدم کلا

من پارسال پودر اسلیم فیت خوردم 10 کیلو کم کردم
ولی الان که ول کردم باز دارم چاق میشم 😂

من ۶۲ بودم ۳،۴ ماه فقط قند و شکر حذف کردم و یکم پیاده روی. ۵۷ شدم. اگه ورزش میکردم یا کربوهیدرات کم میکردم قطعا بیشتر لاغر میشدم ولی دیگه الان باردار شدم

فقط زیر نظر دکتر بهترین نتیجه رو گرفتم

رژیم فستینگ من یه سری ۱۰ روزه گرفتم ۸ کیلو لاغر کردم
تا یک سال و نیم هم برگشت نداشت به بعد باز پرخوری کردم
رژیم ۴ ساعت از روز رو پروتئین میخوردم (کباب ، مرغ ، تخم مرغ ، گوشت توی شیشه و...) بقیه روز رو چایی و قهوه و آب
مثل برق لاغر میشی

منم قصد دارم رژیم بگیرم از ۱۲ اردیبهشت
رژیم سالم خوری ۴۰ روزه با خانم داداشی

منم ۸۸کیلواممم😤باید کم کنم ک ب نتیجه برسم دکترم گفته باید لاغر کنی خودتو چاق هستی

سوال های مرتبط