برای وزن گرفتن جنین چی بخوریم خوبه؟؟

۵ پاسخ

مغزیجات ، بستنی ، آبگوشت ، گوشت و مرغ ، تخم مرغ
من اینارو میخورم وزن جنینم دکتر گفت خوبه

پفیلا بدون نمک
سینه مرغ ماهی آبگوشت و حلیم و مغزیجات

آبگوشت حلیم

حبوبات. مغزیجات. حلیم. بستنی. دلستر مالت جو. تخم مرغ ابپز

من یه شب درمیون ازاین بستنی بزرگا میرم میخورم قیفی ها که خامه دارن.حلیم .ومغزیجاتم بخور.

سوال های مرتبط

مامانِ نواز 💕 مامانِ نواز 💕 قصد بارداری
مامان رادین👶🏼🩵 مامان رادین👶🏼🩵 ۵ ماهگی
مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان تابان🩷 مامان تابان🩷 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان پناه 🧚‍♀️ مامان پناه 🧚‍♀️ ۲ ماهگی
مامان دخمل کوچولو مامان دخمل کوچولو هفته سی‌وپنجم بارداری