برای وزن گیری جنین چی خوبه بخوریم؟

۶ پاسخ

در کنار این چیزایی که مامانا گفتن ماهی هم مفیده

آبگوشت، حلیم، کباب، فرنی، آجیل

برای وزن‌گیری جنین: پروتئین، غلات کامل، لبنیات، میوه و سبزیجات، مغزها و تخم‌مرغ خوبه. مصرف آهن و اسیدفولیک هم مهمه

کره فندق خیلی خوبه باعث اضافه وزن مادر نمیشه بعلاوه وزن جنین را هم افزایش میده حتی به مقدار کمش اگر مصرف بشه

تخم مرغ آبپز.حلیم.ماهیچه.جوجه کباب

تخم مرغ آب پز
حلیم
جوجه. کباب
کباب گوشت
کره بادام زمینی
آبگوشت
شیر (روزی یک لیوان)
حبوبات پخته
عدسی

سوال های مرتبط

مامان خانم‌کوچیک❤️ مامان خانم‌کوچیک❤️ ۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان پناه 🧚‍♀️ مامان پناه 🧚‍♀️ ۲ ماهگی
مامان دخمل کوچولو مامان دخمل کوچولو هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۱۲ ماهگی