۳ پاسخ

اره منم شنیدم واسه خودمونه ولی

صدای جنگنده ک همیشه هست واسه ما،مال خوده ارتشه دیگع...

وای یعنی بازم شروع شده

سوال های مرتبط

مامان دستان واهورا مامان دستان واهورا ۲ سالگی