چرا هفت ماهگی انقدر کند میره انگار خودش نه ماهه😟

۱۳ پاسخ

۷ بنظر من زود تموم شد با اینکه درد داشتم بستری شدم

حالا مال من داره میدووووعه
باورم نمیشه کِی به ۳۰ هفته رسیدم😫😂

دقیقا منم جونم داره در میاد دیگ

وای نه از من خیلی زود گذشتتتت🥹🥲 استرس گرفتم

بچه ها ی سوال شما ویارتون تا کی بود حالت تهوع بالا آوردن منظورم ؟؟؟؟

تابستون کلا دیر میگذر روزاش طولانی کسل کننده نمیشه هم رفت بیرون خودمونیم حالمون بد بدتر برامون سخت میگذر

منم گیر کردم نمیگذره

اره 7 ماهگی خیلی خیلی کند میره ولی 8 خیلی خوبه زود تموم میشه

گل گفتی

و منی که تو ۶ گیر کردم🚶‍♀️🚶‍♀️

وای دقیقا من حس میکنم نه ماهه هفت ماهمه😅😅😅

کلا بارداری کند میگذره🫠

۷ ماهگی من توی فروردبن بود بدترین ماه🤣ولی خداروشکر اردیبهش بهتر بود خردادم بدک نیس

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان هاکان مامان هاکان ۴ ماهگی
مامان دنیز 🌊🩷 مامان دنیز 🌊🩷 ۷ ماهگی