۵ پاسخ

استرس نداشته باش عزیزم
دنده رو چک کن ماشین رو دنده نباشه استرات بزنی اینه و کمربند فراموشت نشه
عجله نکن افسر هرچی گفت آروم کار خودتو انجام بده نگران نباش
سعی کن تو ماشین نفر آخر بشینی یا وسط چون اول میشینی خیلی سخته

من ک همچنان منتظر ایین نامه ام برسه دوهفتس کلاسای عملیم تموم شده
الانم اموزشگاه گفت ماه دیگه ازمونه ایین نامس😭😭

لباست خوب و پوشیده باشه گیر نده افسر
اینه کمربند دنده اینا قبل حرکت چک بشه

یه پرانول ۱۰ قبل امتحان بخور

نوووو استرس😂

سوال های مرتبط