من پنج تا قوطی خوردم بیشتر رو خودم تاثیر گذاشت چاق شدم😂
توجه ب هیچی نکن وهمش از نظر من الکی من جوری بود ک سونو میرفتم و نشون دکتر میدادم همش میگفتن بچت ماشاا...توپوله،ازوزن نرمالش هم بالاتره ،دختر من۳میلو دنیا اومد ریزه میزه همش الکیه
من تازه دوتا قوطی خوردم، هفته ی دیگه میرم سونو ببینم تاثیری هم داشته یا نه
هیچی.....
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.