میشه مامانایی وزن جنینتون زیاده بگین بیشتر چی میخوردین منم بخورم؟؟؟🥺🥺

تصویر
۷ پاسخ

حتما باید تخم مرغ آبپز بخورم که جنین وزن بگیره؟؟؟؟؟🤮😭

برای خرید سیسمونی تکی از عمده باقیمت خیلی مناسب درایتا به شماره پیام بدین
۰۹۰۵۷۷۱۸۶۹۷

-5تیکه :دخترونه و پسرونه با تنوع خیلی زیاد با قیمت تا سقف ۴۵۰ هزار تومن با کیفیت بافت پارچه خیلی خوب ولطیف

-19تیکه :دخترونه و پسرونه با تنوع خیلی زیاد با قیمت تا سقف ۱ ملیون تومن با کیفیت بافت پارچه خیلی خوب و لطیف

-کیف مادر: مناسب مادر کودک
جنس خیلی عالی وارداتی از ترکیه تا سقف قیمت ۱ملیون و ۲۰۰ هزار تومن

-سرهمی: دخترونه و پسرونه با دوختج خیلی شیک و کیفیت پارچه خیلی خوب و لطیف با تنوع خیلی زیاد سایز ۱ ،۲،۳


-ست خواب نوزاد خیلی شیک جنس پارچه نانو پز نمیده و نرم و لطیفه دخترونه و پسرونه موجوده
💙💜💙💜💙💜💙💜💙💜💙

آبگوشت
آب پرتقال (خودم هر روز میگیرم)
آجیل خام
فیله مرغ
گوشت غاز و کبک
تخم مرغ نیمرو تو کره

از الان شروع میکنه ب وزن گیری نگران نباش
گوشت
مرغ
بادام
تخم مرغ اب پز

از همه مهمتر خونرسانی خوب به جنینه
اما در کنارش تغذیه خوب
تخم مرغ آبپز
معجون( شیر موز خرما با پودر نارگیل و مغزیجات)
گوشت حالا هر نوع گوشتی ماهی مرغ و..
کره مغزیجات
شیر وخرما
بستنی

از من زیاد نبود چون مشکل جفت داشتم
اما عمه آقام هر روز بادام میخورد شیر بادام درست میکرد و میخورد خرما میخورد کباب میخورد بستنی و مغزیجات و کله پاچه میخورد تخم مرغ با روغن محلی میخورد
بچش 3800دنیا اومد

ماست محلی🚶🏿‍♀️

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته سی‌ویکم بارداری