من بخیه بود امپولو ک زدن گریه کرد حین انجام اروم بود اولین ادرار خیلی بیقراری کرد بعدش اوکی بود
من سنتی انجام دادیم راضی بودیم روز اول فقط سخت بود بعدش اوکی شد
سنتییی
من تو اینترنت دیدم ک استامینوفن بدین ولی خو پرسیدم کسی از اطرافیان انجام نداده بودن
بنظرم سنتی بهتره زود خوب میشه و درد وزمانی کمتره
بخیه ای خیلی بهتره تضمینی هست
میگم ۲۰ دقیقه قبلش قطره استامینوفن بدی بی حسی میزنه خیلی کم دردش میکنه دوتا جیشم تو پمپریزش کنه دردش میره
من که بردم دکتر گفت خودم معاینه میکنم تا ببینم تو کدوم روش پوست کمتری گرفته میشه تا بزرگ شد دچار زود انزالی نشه معاینه کرد گفت روش حلقه واس پسر شما بهتره ما هم سپردیم به خودش
نیم ساعت قبل استامینوفن بده بیست دیقه قبل هم ۱۰۰ سی سی آب جوشیده ۵حبه قند بنداز توش نصف اون موقع بخوره نصف هم موقع ختنه مثل مسکن عمل میکنه براش اینو دکتر اطفال پسرم گفت
بعد اینکه با آمپول ن گریه نکرد
با اولین جیش خیلی گریه کرد فقط
مال ما به روش حلقه بود. اولش پماد بیحسی بعد سوزن بی حسی. همون موقع گریه کرد به خاطر سوزن. ولی موقع ختنه ن. جیش اولش خیلیی گریه کرد. و اینکه ۱۵ دقیقه بعد عملش تا حدود ۱ ساعت بعدش خیلی گریه میکردد چون بی حسیش رفته بود
من بخیه زدن و بعدش گریه کرد
من روش حلقه زدند بچه داشت حین ختنه میخندید ولی ادرار اول و دومش خیلی گریه کرد بعد بهتر شد دیگه
یکم گریه کرد
ما روش بخیه زدیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.