مامانایی که طبیعی زایمان کردین میشه تجربیاتتونو بگین ؟

۳ پاسخ

اگر تمرین های تنفسی انجام بدی
ورزش کرده باشی
با نحوه زور زدن درست اشنا باشی خیلی هم تجربه راحت تری نسبت به سزارین میشه
توقع زایمان بدون درد غیر ممکنه چ طبیعی چ سزارین

دردزیادامابسیارشیرین دومی هم طبیعی ترجیح میدم البته سقطم داشتم دورازجون بچه هامون که اونم کم اززایمان نبود.فقط بایدتواوج‌دردریلکس باشی نفسای عمیق بکشی وحتی المکان ازجیغ زدن وصرف کردن انرژیت پرهیزکنی هرچندسخته قبلشم پیاده روی وورزشهاروکه ان شاالله راحت بشه برات

بچه ام درشت بود بخیه خوردم در ناک بود بعد سزارین شدم بیشتر رازی بود الآنم دکتر میگه طبیعی می تونی بیاری هم سزارین موندم از بالا حر بخورم یا پایین ،🤣🤣🤣🤣🤧🤧🤧

سوال های مرتبط

مامان پسری مامان پسری هفته بیست‌ونهم بارداری