ه
من همش قرمیدادم نشسته وایستاده حتی موقع راه رفتنم قرمیدادم سه روز پشت هم یکسره قرمیدادم زیردوش توهرحالتی ی پامو میذاشتم روپله توهمون حالت عقب جلومیشدم سه روز قبل اینکارا رفتم معاینه گفتن کیپه ولی بااین کارا دوسانت شدم رفتم پیش دکترم معاینه تحریکی همینکه ازمطبش اومدم بیرون دردام شروشدن
پیاده روی ورزش کن
من ۳۹هفته دردام شروع شد اما سرش نیومده بود تولگن ماما بهم گفت اگه میخوای زایمان راحتی داشته باشی ورزش کن تا سرش بیاد تو لگن نیم ساعت ورزش کردم ک کیسه آبم پاره شد و زایمان کردم
اگه تا الان نیومده دیگه هم نمیاد
پله هارو بالا پایین کن هر چند بچه از ماهای اخر دیگه سرش میاد تو لگن اگه طبیعی باشه من هر وقت میرفتم ماما میگفت بچت با سر اخرشم طبیعی به دنیا اومد🥹
من سر پسرم هرررررکار کردم هر راهی ک لگی رفتم ن بچه اومد پایین ن سرش تو لگن مردم و رنده شدم بی پدرا سزارینم نکردن بچم دنیا اومدنی کامل کامل صورتش بدنش کبود بود بس فشارش دادن ک بیاد پایین
خودش میاد عجله نکن هروقت دلش بکشه... 😂
پیاده روی زیاد داشته باش اکه میخای طبیعی بیاری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.