مامانا شما چجوری جلوگیری مسکنین

۸ پاسخ

قرص سیبل چون به روشای دیگع حساسیت دارم

فعلن قرص چندماه پیش طبیعی الان قرص بعد طبیعی🤣🤣

من چند ماه که گذاشتم خیلی راحت شدم البته واسه اطمینان زیاد جلوگیری طبیعی هم میکنم

آیودی

بنظرم بهترین روش کاندوم هست

کاندوم و استرس

کاندوم

با کاندوم و استرس زیاد 😢

سوال های مرتبط

مامان دلوین و نی نی مامان دلوین و نی نی هفته یازدهم بارداری
مامان دریا و آدریان مامان دریا و آدریان ۱۱ ماهگی
مامان آنی جونم مامان آنی جونم ۱۱ ماهگی
مامان مهرسام کوچولو مامان مهرسام کوچولو ۱ سالگی