کسی بوده ۲۹ هفته بره سونو رشد زود نیست؟؟

۴ پاسخ

منم ۲۹رفتم بنظرم زمان خوبیع

اتفاقا زودتر برید بهتره بنظرم اگر وزن جنین کم باشه فرصت برای جبران زیاده من ۲۹ هفته و ۳ روز بود که رفتم

من ۲۸ هفته رفتم
و میخوام هفته بعد هم دوباره برم
خودم به دکتر بهداشت گفتم بنویسه

دکتر بمن گفته۲۸ برم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترم و پسرم💙 مامان دخترم و پسرم💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مامان جوجه ها مامان مامان جوجه ها هفته بیست‌وهشتم بارداری