۵ پاسخ

برای من 6روز سخت بود بعدش درست میشه

تا چن هفتگی وقت داریم این امپولو بزنیم

ازمن انقددردمیکرد حوله با اتو داغ داغ میکردم میزاشتم روش دردش کمترمیشدبعد بادسرد نخوره آب هم نخوره کمتردردمیکنه

چرا واکسن زدید اجباری هست؟ دکترتون گفته یا بهداشت ؟

برا منم ۳ ۴ روز خیلی درد بدی داشتم دستم داغ میکرد هم نمیتونستم روش بخوابم

سوال های مرتبط

مامان ثمره عشقمون💙👣 مامان ثمره عشقمون💙👣 ۶ ماهگی
مامان لیمو🍋 مامان لیمو🍋 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلارام و تو دلی مامان دلارام و تو دلی روزهای ابتدایی تولد