برای من 6روز سخت بود بعدش درست میشه
تا چن هفتگی وقت داریم این امپولو بزنیم
ازمن انقددردمیکرد حوله با اتو داغ داغ میکردم میزاشتم روش دردش کمترمیشدبعد بادسرد نخوره آب هم نخوره کمتردردمیکنه
چرا واکسن زدید اجباری هست؟ دکترتون گفته یا بهداشت ؟
برا منم ۳ ۴ روز خیلی درد بدی داشتم دستم داغ میکرد هم نمیتونستم روش بخوابم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.