۴ پاسخ

کاچی عالیه.....ارده و سه شیره عالیییییه....

جگر، پسته، کرفس ، گوشت قرمز

قرص زینک و...کنار میوه و...باید داروهای ویتامینی قوی و خوب بخوری قرص آهن تو بخور

باید مولتی ویتامین بخوری

سوال های مرتبط