سلام خانم ها برای وزن گیری نوزاد چی می‌خورید؟ ؟
میشه چیز هایی که موثر رو بگید

۴ پاسخ

صبحانه تخم مرغ آب پز، حلیم، ابگوشت ، مرغ ، بستنی، دلستر هم میگن خوبه و مغزها مخصوصا بادوم

من هر روز صبحونه تخم مرغ میخورم. ۳ بار در هفته رو گوشت قرمز میخورم. هررورم دلستر.
ولی نمیدونم وزنش چجوره

ممنون

تخم مرغ ابپز یا نیمرو(محلی چ بهتر)
تخم کدو
گردو،ماهی
بادوم درختی
گوشت مرغ چرخکرده
شیر ماست پنیر خامه(ترشیحا همش محلی)

سوال های مرتبط

مامان پناه خانم🥺🩷 مامان پناه خانم🥺🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان نلین مامان نلین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان همتا خانوم💝 مامان همتا خانوم💝 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد